Hoe ligt uw boot er nu bij?

Zitten alle landvasten nog goed vast?| Of zijn de lijnen iets gaan slippen?| Heb ik die spring nu wel of niet aangebracht?| Heb ik de boot wel netjes afgemeerd achtergelaten?| Hangen de fenders op de juiste hoogte?| Zit de walstroom er wel in?| Zou de harde wind van afgelopen week de dektent met rust hebben gelaten?| Zou de hoes van de rolfok strak genoeg zijn aangetrokken?| Zitten de vallen wel goed vast?| Ligt de boot van de buurman deze keer wel netjes afgemeerd?| Het winterpeil is ingegaan, houden de landvasten dat?| Zou de kikker het houden?

Gezien in:

Wat is Mijn Bootsman?


Houdt uw boot in orde in de haven.
Een vertrouwd gevoel.



Periodieke controle

Het hele jaar door uw boot
om de drie weken gecontroleerd.

Ervaren controleurs

Ervaren watersporters controleren uw boot.

Heldere rapportages

U ontvangt een controlerapport
met foto's via de app.

Direct verholpen

Een klein mankement wordt direct verholpen.
U hoeft dus niet zelf naar de haven.

Extra controle

Storm op komst?
Vraag een extra controle aan.

Minder schade

Periodieke controles voorkomen schade.

Hoe werkt Mijn Bootsman


In 4 stappen verzorgt Mijn Bootsman de controle op uw boot.




Het hele jaar door wordt uw boot om de drie weken gecontroleerd.

De controleurs maken foto's van de actuele status.

Kleine mankementen als een (te) losse landvast, fender, spring of klapperende huik verhelpen de controleurs direct op de juiste wijze.


Na de controle ontvangt u een rapportage in uw persoonlijke app. Inclusief foto’s van voor en na de controle.


Mijn Bootsman lost voor u ter plekke
de meest voorkomende problemen op.


Onze controleurs treffen boten in veel verschillende toestanden aan.



BEKIJK EEN IMPRESSIE



Blijf op de hoogte


Mijn Bootsman gooit bijna de trossen los. We hebben al een team ervaren controleurs klaar staan.



Momenteel werken wij hard om onze website en app perfect werkend te krijgen. Overweegt u gebruik te maken van Mijn Bootsman? Meld u gratis aan. Wij houden u graag op de hoogte!





(Aanmelden verplicht u tot niets. U ontvangt alleen mail van Mijn Bootsman.)

Prijzen


Kies het abonnement wat bij u past. Betaal per maand of per seizoen en ontvang 10% korting.



<10

9.95 p/m

  • Voor open boten en sloepen tot 10 meter
  • Controle om de 3 weken
  • Zomer (7 mnd) of winterseizoen (5 mnd)
  • Altijd up-to-date met de gratis app

<15

14.95 p/m

  • Voor sloepen, zeil- en motorboten tot 15 meter
  • Controle om de 3 weken
  • Zomer (7 mnd) of winterseizoen (5 mnd)
  • Altijd up-to-date met de gratis app

<18

19.95 p/m

  • Voor zeil- en motorboten tot 18 meter
  • Controle om de 3 weken
  • Zomer (7 mnd) of winterseizoen (5 mnd)
  • Altijd up-to-date met de gratis app

<20

24.95 p/m

  • Voor zeil- en motorboten tot 20 meter
  • Controle om de 3 weken
  • Zomer (7 mnd) of winterseizoen (5 mnd)
  • Altijd up-to-date met de gratis app

Veel gestelde vragen


Wij beantwoorden graag al uw vragen. Heeft u een andere vraag? Neem contact op!



Ervaren watersporters die weten hoe een boot er goed afgemeerd bij hoort te liggen.
Mijn Bootsman controleert om de drie weken.
Mijn Bootsman controleert of uw boot er nog goed bij ligt:

- Zijn de landvasten goed belegd; staan ze niet te los of te strak?
- Zijn de fenders nog in orde en op de juiste plek?
- Zit de huik goed en vast?
- Is er een spring en is die juist aangebracht?
...
Mochten gecontroleerde zaken niet goed op orde zijn, dan lost Mijn Bootsman dat direct. De huik wordt vastgemaakt, landvast opnieuw belegd, fenders op juiste plek gehangen, enzovoort. U hoeft dus niet zelf (op stel en sprong) naar de haven.
Medio maart is Mijn Bootsman beschikbaar.
Mijn Bootsman streeft naar landelijke dekking. Een e-mail waarin u aangeeft in welke haven uw boot ligt is voldoende om per omgaande van Mijn Bootsman te horen of we van dienst kunnen zijn.
Zodra Mijn Bootsman uw boot heeft gecontroleerd, krijgt u een berichtje via de app.
Ja, dat kan. Afhankelijk van het gekozen pakket kunt u een aantal keren per jaar Mijn Bootsman op verzoek naar uw boot laten kijken. Buiten het vaste pakket om kunt u Mijn Bootsman vragen extra naar uw boot te laten kijken. Hiervoor worden dan wel extra kosten in rekening gebracht.
Het streven is om binnen maximaal drie dagen uw boot te bezoeken.
Als u gaat varen, kunt u dat op de app aangeven, dan komt Mijn Bootsman niet voor een lege box te staan.
Wanneer het echt gaat stormen streven we ernaar zowel voor als na de storm uw boot met een extra controle te bezoeken.
Als uw nieuwe haven binnen het servicegebied valt van Mijn Bootsman, verhuist de service gewoon mee.
Jazeker, u kunt meerdere boten laten controleren in dezelfde haven of in een andere haven.
In overleg kan Mijn Bootsman extra diensten verrichten. Voor de kosten ontvangt u apart een offerte en factuur.
Uw haven houdt inderdaad toezicht. Als er iets niet in orde is met uw boot wordt u veelal per mail geïnformeerd. Met daarbij het verzoek aan u om dat te corrigeren. Onze controleurs lossen kleine mankementen direct op.
U kunt uw abonnement opzeggen per e-mail tot een maand voor het einde van het seizoen.
Het abonnement wordt beëindigd, er vindt geen verrekening plaats.